31 Mart 2010 Çarşamba

Tayfun Akçay-Tech Talks


Değerli hocam Tayfun Akçay farklı ve keyifli bir proje başlattı şu günlerde.Projenin farklı olan yanı PodCast'lerin arabada çekiliyor olması,keyifli olan yanı ise gayet samimi bir şekilde araba sürerken olması.Hatta ikinci videoda podcast devam ederken üniversite öğrencilerini arabaya alıp gidecekleri yere kadar bırakıyor :)

Tayfun hocam bloğunda şu cümlelerle projesini tanıtıyor;
"Arabada devamlı işe gelip gidiyoruz ve sadece müzik dinliyorum bu günlük seferlerimde. Neden bu zamanı da değerlendirmeyeyim diye düşünürken aklıma arabada teknolojiden ve sektördeki gelişmelerden bahsetmenin uygun olacağını düşündüm ve "Tech Talk" adını verdiğim bir projeye başladım."

Seride şu anda üç video bulunmakta;
Tech Talk#1 Başlıyoruz
Tech Talk#2 Microsoft'un Öğrencilere Sunduğu Programlar
Tech Talk#3 Daron Yöndem ile Silverlight ve IE9 Üzerine

Hem faydalı hemde sıkıcı olmayan projeyi sizlerinde yakından takip etmenizi öneririm.Tayfun Hocama güzel çalışmasından dolayı teşekkür ediyorum ve kendisini kutluyorum.Umarım kazasız belasız uzun süre devam eder.;)

0 yorum:

 

Mustafa Kaya. Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Blog Skins