21 Kasım 2009 Cumartesi

"no visual studio template information found" Hatası


Bugün VS2008'i açıp ve new project dediğimde "no visual studio template information found" hatası ile karşılaştım ve bana hata iletisi birlikte event viewer a bakmamı tavsiye ediyordu.Bu hatanın sonucu olarak VS'de yeni proje oluşturamıyordum.

Event Viewer(olay görüntüleyicisi)'a baktığımda VS2008 i açtığım saatte bir uyarı ile karşılaşılmıştı ve uyarı iletisi şu şekilde;

"The Visual Studio template information is out of date. Regenerate the templates by running 'devenv.exe /installvstemplates' or reinstalling Visual Studio. Note: corrective action requires Administrator privileges. "

Bu iletide belirtildiği üzere başlat/çalıştır'a gelerek devenv.exe /installvstemplates komutunu yazdım.Bu komutla sorun olan templateler yeniden yüklenmiş oldu.

Ardında vs2008 ayarlarını başlangıç ayarlarına çevirerek vs2008'in yeni yüklenmiş templatelerin sorunsuz çalışmasını sağlıyorum.Bunun içinde başlat/çalıştır a gelerek devenv.exe /resetsettings yazıyoruz.Bu işlem bir kaç dakika sürüyor.Ardından vs2008 i yeniden açıp new project dediğimizde sorunsuz çalıştığını görüyoruz.

0 yorum:

 

Mustafa Kaya. Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Blog Skins