6 Eylül 2008 Cumartesi

mustafakaya.info


BlogEngine'a ha geçtim ha geçecem derken nerdeyse bir ay geçti.Aslında bu zamana kadar olan süreç biraz garip ilerledi.Bu geçen zamanı buyrun size özetleyim.

Haziran ayının başları gibi artık live space kullanmayayım şu sezon kapansın kendi bloğumu yazayım dedim.Ve bloğumda neler olsun felan bi taslak çıkardım.Sezon kapandı ve ben blog çalışmalarıma başladım.Blogda neler olacaksa temel olarak oluşturmaya başlamıştım yavaş yavaş fakat kodları yazıyordum da kodlar ortada duruyordu yani ne bi tasarım var ne bir görsellik.(bu arada bu zamana kadar tasarımla pek işim olmadı:).Sonra dedim ki BlogEngine temalarından birini şimdilik şablon olarak alayım sonra kendi tasarımımı yaparım(nasıl olacak sa).Gayet ii fikirdi o anda.Neyse kafama göre bi tema beğenip kendi projeme aldım,sonra projeye devam ettim.Tabi bu arada tatil de olduğum için geziyorum da öyle sanki sürekli proje felan gibi gözükmesin:).Neyse gezme idi diğer uğraşlarımdı derken Microsoft Yaz Okulu başladı.Benim blog işi zaman olmayacağı için rafa kalktı.

Yaz Okulu devam ederken bi yandan da bu blog işini düşünüyorum,ne yaparım ne ederim.Bu aralar BlogEngine bana bayağı bi cazip gelmeye başladı.Hem herşey hazır benim aklımda olan her şeyi adamlar yapmış.Dedim bu durumda ben kendimi niye kasayım,kurayım BlogEngine'ı kullanayım.Hem .NET tabanlı olduğu için kodlarla rahatça oynarım,isteğim gibi geliştirme yapabilirim.

Evet artık BlogEngine kurcaktım kararımı vermiştim.Artık bi host almaya gelmişti sıra.Ufak bir araştırmadan sonra Godaddy'den hostumu aldım.Fakat kendime göre özelliştirmeler yapmak ve istediğim gibi bi tasarımla sitemi kurmak için Kırşehir'e evime döndüğümde evimden rahatça bu işleri yapmak için Yaz Okulu'nun sonuna bıraktım.Yaz Okulu bitti Kırşehir'e evime geldim.Şimdi de istediğim gibi tasarım bulamıyordum.(Amma uzatmışım demi:).Sonra hostumda sorun çıktı,iki gün onunla uğraştım.

Artık kurulumu yaptım ve BlogEngine kullanarak yoluma burdan devam etmeyi planlıyorum.Bundan sonra buraya bol bol yazacam inşallah.Takip te kalın;)

Eski blog girdilerim için: http:\\muskaya.spaces.live.com

0 yorum:

 

Mustafa Kaya. Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Blog Skins